Princess 182030 Digitale Aerofryer XXL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 182030 Digitale Aerofryer XXL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

richard 24-06-2017

mooi design, makkelijke bediening

had de princess drie maanden in ons bezit maar is helaas overleden.
Heb gelukkig mijn geld terug gekregen
geen vertrouwen meer in princess
heb nu de philips xl en hoop dat ik daar meer geluk mee heb.

Pluspunten

• design
  • bediening

Minpunten

• na 3 maanden defect

Airfrederik 05-06-2017

Nooit meer!

Nu voor de 2de keer gelazerd met de airfreyer van Princess, doet helemaal niets meer! Allebei gekocht bij De Kijkshop en alleen maar ellende met deze apparaten. Er komt bij ons geen Princess meervin huis!

Minpunten

• De 1ste begaf het spontaan
  • De 2 de begaf het wederom spontaan!

H. Jurjens 31-05-2017

waardeloze airfryer

Dit is de tweede airfryer XXL van princess in nog geen half jaar tijd de eerste gekocht bij Expert die ging na 2 week al stuk heb er 2 week op gewacht om te horen dat hij niet meer geleverd wordt en kreeg het geld terug. heb bij de Blokker precies dezelfde gekocht die heeft na ongeveer 3 maand vol gehouden had het zelfde euvel deed het ineens niet meer. Lever hem weer in en koop nu een echt merk (Philips Avance XL). kijken hoelang die het volhoud ik nooit geen Princess meer.

Ilse 17-05-2017

een geweldige uitvinding maar niet deze

In januari de airfryer gekocht en was heel enthousiast. Hij kon in de vaatwasser dus perfect. Na 2 weken ontstonden er roestplekjes in mand en bodem. Geen zin om het terug te sturen omdat het een goed apparaat was. En iedere dag werd gebruikt. En dan is het mei en zegt het apparaat doe het zelf maar. Ik kan dit niet aanraden sorry.

Minpunten

• Snel stuk
  • Gaat roesten ondanks het vaatwasser advies

harm 25-03-2017

nu al kapot heb hem sind 5-12-2016

we hebben de aerofryer nu nog net geen 4 maanden, straks dunne frietjes ingebakken (wat trouwens lang duurt) geen ineens allemaal goed gebakken sommige frietjes komen er verbrand uit en sommige zijn nog harstikke slap, en schud de friet tijdens het bakken regelmatig door elkaar en nog wilde erna nog frikandellen inbakken maar hij deed niks meer.
ben er nu al klaar mee

Frank 08-02-2017

Daar gaat mijn keuken princess

2 weken geleden een princess aerofryer xxl gekocht en na 2 keer te hebben gebruikt was ie al kapot :(, vervolgens naar de blokker gegaan en kreeg gewoon een nieuwe, goede service van blokker, maar deze droom was van korte duur want na 1x gebruikt te hebben wederom hetzelfde probleem.... daar gaat mijn keuken princess, ben ook blij dat ze ophoepelt ;)

Pluspunten

• Kan geen pluspunt vinden

Minpunten

• Zoveel

rob dusseldorp 03-02-2017

Het is niet mogelijk om kroket mooi bruin te fryen ,ook zit er geen uitgebreide handleiding bij, die duidelijk maakt hoe te handelen om diversen te kunnen fryen.

H Verhaaf 29-01-2017

Princess Digitale Aerofryer XXL mooi, maar bedriegelijk

Princess Digitale Aerofryer XXL is een mooie AF voor een redelijke prijs, zeker kwa inhoud steekt deze AF met kop en schouders boven andere AF uit.

Helaas was ik verblind door de toch vele positieve reviews, en moest 4dgn na aankoop er achter komen dat de Princess Digitale Aerofryer XXL slecht uit de test komt van de consumenten bond, deze hadden het apparaat getest en 2x stuk en ze werden veel te warm waardoor de elektronica kan door branden en wat ik op meerdere site's ben tegen gekomen dat bij de uitstroom van de lucht de machine weg smelt.

Het laatste heb ik vandaag ook al mogen constateren al was het nog in lichte vorm. daarom contact met wehkamp opgenomen en hem maandag retour sturen.

Begrijp niet dat als een product als niet deugdelijk word aangemeld, dat de verkoop gewoon door gaat, zonder enige melding op de verkoop site's of zelfs even de verkoop te staken.

De consument loopt nu enige risico, waar men zelf achter moet zien te komen.

Had ook al slechte ervaring met Philips de XL versie ging net na 2jr rare kuren vertonen, sloeg spontaan naar 5min uit en dat gebeurde sneller en vaker. 4dgn geleden geheel overleden, had ook al philips benaderd omdat ook meerdere mensen zo.n probleem ondervinden, helaas is philips niet echt behulp meer voor de consument.

Vandaar dat mij zoektocht me naar de Princess Digitale Aerofryer XXL bracht meer inhoud en toch een beetje het zelfde. Maar helaas ook de Princess Digitale Aerofryer XXL is het mij niet gegund.

Om toch de inhoud te hebben en toch na mijn idee de betere en zelfde snackmand van de Princess Digitale Aerofryer XXL is nu me keuze gevallen om maar een niet digitale AF mijn keuze word de Emerio AF-110385

De philips airfryer is gewoon moeilijk schoon te houden zowel de mand, het draadrooster, en de lekbak bakken gewoon aan op zo'n danige wijze dat schoonmaken niet echt te zien is.

Pluspunten

• inhoud
  • mooi uiterlijk
  • Bediening
  • Ook geen AF snacks worden knapperig

Minpunten

• Word te warm, zo wel aan de zij onder, achterkant
  • Brand en smelt gevaarlijk
  • Geen duidelijk en nette gebruikaanwijzing
  • Geen recepte boekje

Edwin 28-01-2017

Aerofryer xxl princess

Mooi apparaat waar genoeg in kan voor een heel gezin maar nu na 4 weken kapot. Doet niets meer. Verder was ik erg tevreden. Had hem wel op een houten plank gezet omdat de ondergrond erg warm werd.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Grote inhoud

Minpunten

• Duurzaamheid

Mark 20-01-2017

Bakt goed, als hij het doet...

We hebben deze airfryer (was in de aanbieding bij Blokker) een paar weken in huis gehad en er steeds lekker uit gegeten. Echter, na een paar weken deed het apparaat het ineens niet meer. Na wat onderzoek bij de consumentenbond bleek dat deze airfryer snel kan oververhitten, waarna kortsluiting ontstaat. Hierdoor hebben we besloten om geen nieuw exemplaar, maar ons geld terug te vragen.

Pluspunten

• Bakt lekkere friet
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Een airfryer met risico op oververhitting...

Hoogie 17-11-2016

XXL, luxe, snel en gezond

Ideale friteuse als je net als wij (gezin) gezond, snel en veelzijdig wil fritureren. De vele programma's zijn erg makkelijk te gebruiken en zelfs schoonmaken is een eitje aangezien alle onderdelen in de vaatwasser kunnen. We hebben bewust gekozen voor een XXL versie, omdat de anderen vaak als wat te klein voor een gezin werden beoordeeld. We hebben geen spijt van onze keuze en gaan lekker door met gezond frituren!

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • Makkelijk te bedienen
  • Gezond en snel

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken.

Cindy81 16-11-2016

Het nieuwe frituren

Sinds aantal weken in huis, deze XXL. ruimte genoeg om voor 2 volwassenen en 2 kinderen in 1 portie friet te bakken. Makkelijk in gebruik, mooi design en mijn favoriet; ontzettend handig omdat alles in de vaatwasser kan !

Pluspunten

• Vaatwasbestendig
  • Snel
  • Makkelijk

Marc Rooth 16-10-2016

Makkelijk in gebruik, groot

Ik vind het een fijn apparaat, makkelijk in gebruik met een grote pan waar veel eten in kan. Makkelijk om schoon te maken. Eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• Groot
  • Makkelijk in gebruik